Fin fint väder ute...?

2012-04-30 @ 01:25:09
Fan va härligt med sol! Första dagen på väldigt länge jag kände att det vart riktigt varmt och gött ute:)! Det firades av mig och Tompalajnen med att sola och dricka kaffe på våran lilla balkong. Supermysigt vart det! Efter ett tag tänkte vi åka och kolla på lite inredning och sånt, men med tanke på att vi e så sjukt sega på att komma iväg blev det försent, och när vi rullade upp med bilen utanför affären höll dem på att stänga... Så vi åkte till mataffären och köpte glass istället. Sen lagade jag en maträtt som jag själv döpt till mezo. Den ni! Smakade Mumma!!
As if i'm a bad blogger, glömde jag ta bild på maten såklart, men det var supergott, och nyttigt dessutom:)
I nuläget sitter jag och bloggar/leker med paddan. Kanske dax att sova snart...?  image description

Kommentarer

Postat av: yasmine modell mamma och fru

det är kanon.

jag ska mysa nu o fira förlovningsdag kraaam

2012-04-30 @ 11:45:00
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback