Sömnlösa nätter

2012-04-20 @ 02:46:43

Ligger som vanligt och kan inte sova... Så jag kollar lite kläder och Skor på olika hemsidor, kul. Vill intentionen bara somna, men kan man inte så kan man inte... Fett störande är det också att jag och min sambo inte är några stjärnskott på ekonomi, men tanke på att vi bränt alla våra pengar, dem har igentligen vart slut sedan en vecka efter löning typ hahahha! Så just nu sitter man fattig som en kyrkråtta p.ga dåliga beslut/ köp, inte bra! Well well, det är bara några dagar kvar till löning, och då blir det andra bullar!
(Rätt komiskt att jag och Tommy var på charlie från tv-programmet lyxfällans seminarie vid namn : ett rikare liv, när vi är helt bankrutt! Men somsagt, ändring på det vare!)

Ska kolla ett avsnitt av real housewifes of Beverly Hill now...
Puss på er fanZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback