Ville bara tipsa om...

2012-05-09 @ 04:30:09

Ville bara tipsa er både karlar och kvinnor, om ett sviiiin bra preparat ifall ni har extremt torra läppar! Det är seriöst det bästa jag vart med om. Har nämligen fått supertorra läppar på sistone(?!) , sådär jobbigt så när man vaknar på morgonen och typ gäspar, så spricker det i mungipan och blev tillslut ett snuskigt fult sår. Då skall ni köpa CARAMEX!
Det finns att köpa på dem flesta mataffären och liknande, själv har jag den modellen som ser ut som en giftig limtub, men finns också på burk typ. Tog ca 4 timmar för mig med mitt caramex, så vart allt vad torrt heter borta! Perfekt!
•ONÖDIG FAKTA•
Det säljs ca 130 caramex läppbalsam varje minut världen om. Den ni!;)

Litet tips från coachen såhär runt 04.30 in da morning! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback