IPad 3

2012-04-17 @ 01:58:39

Hej hej, henskt mycket hej!
Bloggar just nu på min nya iPad 3, den ni! Så vitt jag vet så måste den än så länge specialbeställas för att få labbarna om en sådan. *Skrytsamma tjejen har flyttat in på min blogg* Nää, nu skall jag inte äckla mig och vara taskig mot alla sitter med sin gamla iPad och ser ledsna ut! Meeen det känns faktiskt gött med iPad iallafall! Har tjatat på Tommy länge att vi skulle köpa en sådan, men det har liksom inte blivit prioriterat , plus att Tommy faktiskt sagt att vi skulle vänta till 3: an släpps innan vi stoppar grisen i säcken! Så idag hade Tommy turen att vinna en sådan på sitt jobb, just för att han är en så otroligt duktigt säljare! :) Är superstolt över honom!
*Men mer stolt över IPADEN!* Skämt o sido... Nu skall jag kolla på Real housewifes of Beverly hills på mine iPad , så var hälsade kära undersåtare, systrar o bröder , medmänniskor och motmänniskor! Eder härskare har talat!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback