Goderafton goderafton både herre o fru, bla bla bla

2012-05-03 @ 23:38:46

Hallå fanz! Har ni varit i solen något? Det har iallafall jag. Huuuur gött som helst! Satt hela dagen idag, igår och i förrgår på mammas balkong & stekte! Om ni undrar varför jag sitter på mine mutters balkong och inte min egen beror det på att jag har typ en biodling på min balkong. True story! Det är typ hur många getingar som helst som har byggt bikupor på våran vind, så att aa, det är ju mysigt med allt surr. NjaE'
Jag bor ju bara en minut från min moder så det går ju på 2 röda att gå ner till henne istället:)
Brun har man blitt också! Fyfan va jag verkligen lider men dem som bara blir Som röda kräftor när dem solar, nee usch , stackarna!

Jag älskar också hur härligt slö man blir när man sitter i solen hela dagarna! Så nu blirre bingen för mig med min padda. Höres mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback