Fixarmåndag!

2012-05-07 @ 17:21:10

Tjäääääänare! Tänkte att jag skulle ha mig en sånhära riktig fixArmåndag! Skall nämligen få tummen ur och måla om min shabby chic byrå som bara står i hallen och skräpar, finally!
Tänkte ha mina smycken och all annan skit i den byrån, i min walk-inn, som btw ÄR FÄRDIG. Typ. Bara lite fluff fluff , och chichichi som ska göras såsom matta, lampa, ljusstakar, blommor och en pall ( ni vet en sådan som jag skall ligga i och bli matad med vindruvor och luftad med solfjäder- pall) LIKE THE QUEEN I AM!
Förlåt, got carryyyd awaay typ, huvudet bara skenar ibland.
Iallafall är alla hyllsystem ect uppe, så mina kläder är iallafall på plats:)
Lägger upp en bild på garderoben senare .
Nu sätter vi på lilla konstnärshjärnan, drar fram målarrocken och stafflit och kick some ASS på byrån! Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback