Kafferep hos mami

2012-04-28 @ 03:41:50

Hejsan! Har under eftermiddagen varit på kafferep hos mine mutter med Monique och Kristian:) Mamma kom nämnligen hem från Turkiet idag, och vi vart nere hos henne för att höra hur resan hade gått/vart. Hon hade haft det jättegött och vart med om massa skojsigt! Jag gläds verkligen med henne, det vart en välbehövd semester för henne:)
Med sig hade hon såklart finfina parfymen som hon hade köpt till mig och min syster! Jag fick såklart en rosa parfym med tillhörande lotion, mer exakt versace bright crystal, en parfym precis i min smak. Tack finaste & bästa mor!<3
Så nu har min parfyrmfamilj utökats ännu mer! Härligt, för är det något jag älskar så är det bannemig att lukta ljuvligt med hjälp av härliga parfymer =) haha
Hur är det med er undersåtare då, hänt något kult under veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback