5 dagar kvar till jul

2010-12-19 @ 16:05:03
Idag är det endast 5 dagar kvar till jul!:) Jesus va tiden har gått fort. Jag har somsagt varit sjuk och kännt mig super dålig, så jag pallade inte att blogga då.. Men Im back om track! Igår vart vi på middag hos min pojkväns familj och firade jul, eftersom att hela hans familj delar upp sig på julafton o firar med sina respektive ect, och min pojkvän skall ju fira med min familj i år, så vi firade med hans familj igår då. Supermysigt! Vi vann massa roligt på julklappsspelet, bl.a : överfallsalarm, massor av snygga ljus, fotoskrivare, en rosa glittrig klocka till mig m.m:) Det bjöds på både vin, drinkar och champange och julmat såklart.

Har även kirrat naglar nu, dem blev asfina! Kitty är skiiit duktig! Jag har länge viljat utbilda mig till nagelteknolog, och har nu chansen att göra detta hos kitty. Så nu kära vänner kommer ni inom kort kunna fixa era naglar hos mig ;) Så grymt! Lägger iaf upp en bild på mina snygga naglar sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback