Audition

2010-12-20 @ 18:56:30
Shit Manhattan!
Igår kväll skulle jag kolla min hotmail, och hade fått ett väldigt kul mejl, jag kan inte berätta vart eller vem det kommer ifrån, för att man vill ju inte ropa hej förrens man är över bäcken liksom haha.
Men jag skall iallafall på audition i januari:) Innan dess måste jag sola och träna som faen! Har även provat på alli, så får se om man loosar lite fett!

Jag tror iallafall att en del av er kommer bli jättechokade och förvånade över vad jag skall göra i januari , andra kommer tänka aha, jag visste att hon skulle göra något sånt!

Hahaha, kommer bli spännande vänner, kommer ni kunna gissa vad det är jag skall på audition för? :)


Kommentarer

Postat av: j o s e f i n fotoblogg

big brother kanske? :D

2010-12-20 @ 19:16:40
URL: http://flickanjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback