Källarrensning

2010-12-08 @ 03:15:44
TjaTja! eller va?!?!?!
Denna dagen har jag Tommy & Kristian ägnat hela dagen åt att rensa ut alla min pappas gamla saker som vi inte ville ha. Det kändes bra att äntligen bli av med mycket av det som jag aldrig andvänder eller kommer plocka upp från källaren ändå... Och vem vet?, om det blir något med dem lägenhetsbyten som är på G så är allt det jobbiga i källaren avklarat, den är ju typ tom. Så nu har vi gjort det enkelt för oss att flytta om det är fallet.

Jag har öppnat ända till lucka 7 som ni kanske har förstått på min julkalender från the body shop, och fått massa smaskiga saker såsom sminkborttagning, handlotion, mascara, nagelfil m.m. :)

Kl är typ 03.00 på natten och jag kan inte sova som vanligt dådaaaa, så tänkte att jag skulle plugga lite inför mitt prov i Relionskunskap. Även göra klart mina inlämningar i Psykologin, Pedagogiskt ledarskap, Naturkunskap & rättskunskap. Jag hinner nog klart med en del av dessa tror jag iallafall.
Men jag får ej glömma att sova heller, skall vara på ungdomsmottagningen imorgon kl 10.30 och till skolan efter det för att skriva provet samt ha möte med läraren som har hand om projektarbetet. Huh, blir mycket att göra på en och samma dag om jag pluggar hela natten och sen är vaken hela dagen utan att sova.
Men då kommer jag vara gött trött imorgon så kanske jag somnar då? ;)

Här kommer en dagens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback