Klappat och klart!

2010-12-03 @ 04:53:15
Idag har jag äntligen löst lite grejjer som jag skulle gjort för längesedan igentligen... Jag har julpyntat hemma, så nu är det nästan klart. Jag gjorde en egen sån krans som man hänger på ytterdörren ni vet? Lägger upp bild på denna sedan. Den blev supersnygg!

Jag har äntligen beställt min studentmössa som jag tjatat om! Blev också supersnygg och den är typiskt "mig" om man säger så:) Mitt paket blev ändå jävligt dyrt tycker jag... Jag beställde grejer för 2250 kr typ... Haha, jisses, snacka om att mina nära och kära inte tror att jag är riktigt klok, speciellt min pojkvän. Aja, den smällen får jag ta sedan när han har vaknat haha!


Jag har även beställt ett BH:arna som jag bloggade om för ett tag sedan, så jag hoppas att dem kommer idag under eftermiddagen. Skall bli skönt att äntligen få på sig en BH som faktiskt passar! Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback