Pokerproffs

2010-12-15 @ 13:33:09
Haha, jag tror jag håller på att bli ett pokerproffs eller något:)
Började spela igår och det går helt okej nu, börjar bli bättre har vunnit ett par bord iallafall. Så nu är det inte långt kvar tills mina miljoner! eller? haha

Förresten, jag fick typ i helgen i inbjudan till vakna med the voice christmas party på stureplan tror jag. Men fattade inte först att det var det haha, eller jag tror att det är det, för det står du plus en är bjuden blablabla. Men jag hade nog inte gått ändå haha , med tanke på att jag är så rädd för bombattentaten och skit så skulle inte sätta mig i den situationen att gå runt och vara rädd hela tiden. Men whatever iaf:) 

Kitty kommer iallafall idag och fixar mina & min systers naglar kl 18:00, så vi blir jul och nyårsfina! :) Så skall börja fixa iordning mig snart och sådär, städa lite kan behövas:)

Ajustde, jag blev sjuk förresten! Det suger, allvarligt... Kul liksom. Och Ann från skolan ringer som vanligt och undrar nog vart jag är, men jag är ju sjuk, har sjukanmält mig, men det förstår inte hon ändå. Hon e skön, men hon tjötar waaaay to much! Nu skall jag hämta mig lite mer kaffe och börja plocka undan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback