Tisdag

2010-12-28 @ 06:08:36
Tisdag morgon och här sitter jag... LOL
Iallafall, har inte hunnit blogga för hela min familj firade jul hemma hos moi, och hade mycket att fixa med, köpa julklappar, julmat, pynta m.m. Så har haft fullt upp haha..
Julafton var skit mysig med massor av julklappar och julmat, fick typ allt jag hade önskat mig denna jul hehe.


Den 26:e fyllde min syster Monique 20 år, så den 25:e blev det att fira henne med limousine och skumpa! Ûber snajsigt! Vi tog limon in till stan för att vi skulle gå på krogen såklart, men det blev mindre kul...
Jävla massa emos över allt! Dem förstörde typ hela kvällen tycker jag.. Well well, men vi hade iallafall kul om man räknar helheten! :)

Här kommer lite bilder från limousinen:





En sista bild, SKÅL! eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback