Tisdag

2010-12-14 @ 13:49:40
Idag är det tisdag och jag har inte fått gjort sÅ mycket än.. Vaknade typ vid 10 av mig själv så det var ju duktigt av mig, MEN jag känner mig sjuk... Har ont i hela kroppen och nyser, så hoppas typ inte att det bryter ut med tanke på att Kitty kommer hem till mig imorgon och fixar mina naglar, på fredag skall jag till Ullared & på lördag skall jag hem till Tommys familj och fira jul.

Blir jag superdupersjuk som jag är nästan jämt kommer jag typ få banga allt detta. Och Kitty kan endast komma imorgon innan jul, för efter imorgon är hon fullbokad ända fram till efter nyår! :O Så hoppas att det bara är ett falskt alarm:)


Förresten, har ni hört talas om självmordsbombaren i Stockholm? Det är ju detta jag har tjatat om mina vänner, jag visste att detta skulle hända imon kort i sverige , och nästa anhalt: Göteborg! Med säkerhet. Med min kolosala otur kommer säkert jag vara precis där det pangar och då är det bye bye Jaquelin! Haha jag vet, jag är supernojjig, men det har jag alltid varit:) Nä, nu skall jag göra något vettigt av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback