Äntligen fixat min dator!

2010-11-12 @ 10:20:42
Min kära pojkvän har äntligen fixat min älskade dator för någon dag sedan! gottis! Jag har faktiskt saknat den:) Så nu är den inte på långa vägar så seg som den brukar vara, men jag måste ändå ominstallera den och lägga över alla mina bilder på en extern hårddisk.  Men det får bli längre fram!



Idag är jag ledig från skolan, villket jag är varje fredag. Så jag skall nog bara vara hemma och slappa och plugga en massa, ligger efter som fan i skolan. Skall även beställa min studentmössa nu i dagarna hade jag tänkt mig... Men jag är inte helt hundra på hur jag vill att den skall se ut än. Men till och börja dagen med skall jag käka frukost nu , och sedan hoppa in i duschen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback