Bloggar från iphone

2010-11-10 @ 08:39:43
Godmorgon people! Vaknade av mig själv vid halv 7, helt sjukt! Nu sitter jag iallafall och kollar på vakna med the voice, dricker kaffe och skall snart gå o ta en cigg.:) om en stund skall jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen blir det skolan som börjar kl 10.45. Efter skolan ska jag ta en sväng förbi min mamma, och senare idag skall jag äntligen beställa min studentmössa! Helt sjuk va tiden går fort. Känns som att jag precis har börjat i 1:an, så är det student om bara ett halvår. Hahaha jag känner mig typ superstressad inför studenten!! :) men det skall bli så kul så! Nu skall jag ut o röka!


Kommentarer

Postat av: t

söt blogg :D

Va gärna med i dagens blogg som kommer upp kl 9 :)

Vinnare utses imorgon.



Kramar :)

2010-11-10 @ 08:53:07
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback