Gå ner i vikt? yees please...

2010-11-08 @ 06:26:07
Jaa, jag vill och skall börja träna. Jag har fan betstämmt mig nu. Jag skall gå ner från ca 59 kg till 48- 50 kg. För att jag skall gå ner i vikt ska jag införskaffa mig en mixer som jag kan göra såna äckliga nyttiga drinkar i. Jag skall även köpa mig en crosstrainer för att jag anser att en crosstrainer tränar många delar av kroppen samtigt. Dessutom är det väldigt hög fettförbränning på denna maskin! Superb! Jag och min karl skall gå och kolla på en sådan idag iallafall, så det blir nog ett köp! Så från och med idag kl 06:23 den 8 November 2010 skall jag börja träna och dieta! hahaha hälsa mig lycka till!
Här är en bild på skönheten jag skall köpa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback