Kvällspasset...

2010-11-28 @ 03:49:44
Kör på kvällspasset som vanligt, har altså inte somnat än.. Iallafall, har inte gjort så mycket alls idag för att jag har varit bakfull hela dagen. Jag vart nämligen ute med min brother och hans vänner:) Det var kul kul! Har inte träffat vissa av dem sedan jag var typ 5 år, så dem tyckte nog det var kul att se mig så stor som jag är nu,(och stark) Hahahaha :) Nemen det var faktiskt riktigt trevligt! Fast jag tyckte ändå att det var lite läskigt, för det blev typ bråk precis vid vårar bord där vi satt, så våra stolar och dricker ramlade typ kors & tvärs. Och det läskiga var att det var inte 2 killar som bråkade, utan typ 20! Haag jag blev typ asrädd och tänkte nu drar någon upp sin puffra o skjuter hej vilt! Men som tur var ligger polishuset precis brevid stället vi var på, som polisen var där inom ett par minuter. Så jag blev aldrig skjuten hahahahha.

Jag har provat mina lösögonfransar som jag beställde, och vart jättenöjd! Dem ser så lagom dramatiska ut typ:) lägger ut en bild på detta imorgon när jag vaknat eller något.
Imorgon skall jag även försöka tvinga min bror att köra mig så jag kan få köpt den jävla crosstrainen som jag har tjötat om, för här skall vi inte gå runt o vara feta längre inte. :) Nu skall jag försöka sova iallafall.(wish me good luck)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback