Äckelmöte imon

2011-12-12 @ 08:34:45

Skall på ett äckelmöte imon. Fyfan ! Aja efter det skall jag till bibban o hämta böckerna jag beställt. Haha tönt jagvet! Men är man en läslus så e man!

Efter det skall jag träna med Fannnnnny, ovanligt. Haha kommer bli gottis!
Har inte tränar sen jag bröt liltån i helgen, fråga mig inte hur, men jag har brutit vänstra liltån 3(?!) gånger under mina 19 jordsnurr, inte illa va? Men är man en stjärna så är man:)

På onsdag ska jag och Fannejjjjj på mitt första bloggevent! Hoppas det blir kult, annars blir det att tacka för kaffet och ramla in i sängkammarn lite väl tidigt. Fingers crossed att det är bra!

Sitter just nu nyduschad och kollar på inredning, love it! Jag älskar/ är så shabby chic så det borde bli mitt nya namn! Fan va jag skall fixa finfint i min nation!
(Mitt hem och allt jag äger är nu mera ägodelar till min nya nation/ stat, nämligen, där jag är kung/drottning/ president/ härskare. Ville bara klargöra det för er som undrar varför jag nu för tiden går runt med mantel & tiara )

Nu skall jag bläddra vidare på min superhemliga hemsida för inredning, vill ju inte att någon skall köpa exakt det jag har hemma! ( Jätte arg/paranoid så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback