Blev varken eller

2011-12-04 @ 01:34:06

Rensade istället min Facebook från små fjorts m.fl.
Funderade först på om jag skulle ta bort Face helt och hållet, men kom sedan på att jag kan ta bort dem som är äckliga istället:)

Jag menar vem bygger ett helt liv på lögner och påhitt? Då är man ju inte normal, skulle kalla det för psykopat faktiskt. Fattar inte varför jag har haft kvar bl.a. Dig? Du är så patetisk att jag sitter och asgarvar när jag hört vad du sagt, eller vad du skrivet på din status!

I övrigt hatar jag meningar såsom: hemsläp ikväll givet!, all in tjejer, klackarna i taket ect! Usch! Jag mår dåligt när man måste tigga på Facebook om en skott i råttan! Nemen jag förstår att det är på skoj man skrivet så, men då skojar man 2 kanske 3 gånger, sen blir det bara pinsamt! Lägg ner med det tjejer, ni skämmer bara ut er...

Sen tycker jag att om man skall "läsa min blogg " utan att erkänna att man gör det, borde man inte skriva en statusuppdate dirr efter att man har läst mitt inlägg.
Gumman! Du tror nog att världen kretsar kring dig, för mitt inlägg handlar om en person jag inte vill nämna här på bloggen för andras skull, & inte om dig. Fatta det.

Tack för mig, nu har all min negativitet och alla parasiter försvunnit ur min facebook och min kropp!:) Nu mår man prima igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback