Inläggen laggar jag vet

2011-12-07 @ 23:59:47

Det blir problem med mina inlägg hela tiden när jag bloggar via telefonen. Men jag skall fixa till det i sinomtid.

Idag vaknade jag av mig själv kl 06.45 och tog en dusch! Härligt att vakna såpass tidigt av mig själv!
Där efter gick ja ner till gymmet och sprang på bandet helt själv, så hurtig är jag !
Sen var ja hos läkaren och fick hans sista utlåtande om utredningen som lyder: svår ADHD. Man ba ok. Haha men det är lugnt, jag kan ta det:)
Nu ska jag bara dit en gång till för att pratade med den sista läkaren för att hon skall sätta diagnosen. Sen är man fullvärdig medlem i ADHD-klubben! Hehe.

Nu sitter jag och äter morötter med dipp och salta kex. Jag och Babe kollar på en dokumentär som heter häxornas tid, kuljul! :)
Imorgon blir det träning som vanligt:)
Nu ska jag fortsätta se på dokumentären.

Lägger upp en bild på min champangefärgade clutch jag köpte igår ! Apsnygg!

Kössen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback