Snön faller...

2011-12-06 @ 04:00:42

Nu faller snön över kära Göteborg, äntligen!
Jag är en sån människa som är aspepp på att snön skall komma:)
Bara älskar det! Jag ska bannemig åka pulka detta året igen, gör fortfarande det. 19 år och dum som ett får!
Idag har jag även en sådan dag då jag gillar att skriva massa Utropstecken UTROPSTECKEN!!!
Überskoj!!!!!!!!!!

Ne, nu får jag lägga ner. Ska bli en punkthora istället PUNKT.
Idag har jag varit och köpt lite grejer till min tvåhalvbrunnaljusförsenade adventsstake. Skall fixa den imorgon var det tänkt , då ska jag även fuskfjutta på dem två ljusen som redan ska ha brunnit! Kul! Busigt! Järvt! Blir nog bra detta, ingen kommer märka *önsketänkande* (Så berättar jag min smygarplan här på bloogggän så)

Köpte även lite småplock till katterna mina:) Nu har dem fått varsitt rosa (såklart) halsband.
Även namn har vi gett dem, äntligen!
Coco & Chanel blirre ! Tack Marcus för den geniala idén!

Nu ska jag sussa sött för Fanskapet vill träna kl. 11.00 imorgon, we will see about that.
Frostiga kössar från Kattanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback