Back off bitch

2011-02-19 @ 03:50:17
Nu är Atlas äntligen hemma hos mig:) Igår kväll när jag kom hem med honom vart det kaos här hemma, min äldre vovsing Sessan blev hel vild och vart det resten av kvällen. Men jag vaknade i morse så var hela situationen med hundarna mycket mycket lugnare! Skönt! Så nu går det prima och både Atlas och sessan nanar gott just nu:)

Martin från illusion film messade mig idag och gav mig klartecken inför vad som komma skall på tisdag när det är inspelning för irene huss- mörkertal. Kommer att bli über kul, men jag är dock skitnervös haha! :) Men det kommer kännas bättre när man kommit dit och sådär, typ kommer in i vad man skall göra och så. :)



Hörde också att folk redan har kommit igång med att snacka om mig och min blogg, jävligt kul tycker jag! Haha, liksom oväntat? Hehe, Nee, men kul iallafall, i don't give à fuuuuck ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback