Godmorgon Göteborg !

2011-02-22 @ 07:02:17
Har precis duschat och sitter och kollar lite på internet på olika webbshoppar, behöver nya kläder tills senare idag när jag skall på film inspelningen för irene huss som jag har snackat om. Man skall vara uppklädd som om man skulle till krogen, och får gärna sticka ut. Haha , klart jag vill sticka ut? man vill ju synas :)
Så det bli en tripp ner till frölunda torg när det öppnar kl 10.00 och kolla kläder och sådär. Hoppas jag hittar något fint:)

Nu blir det kaffe och vakna med the voice, tycker det har blivit så jävla dåligt sen Paul haukka har slutat, men får väll slänga ett öga ändå.

Ni får en bild när jag är nyduschad och goo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback