Talk to the hand because the face isn`t listening!

2011-02-22 @ 01:09:56
Hahah , ja, vad skall man säga om dagen?
Har sovit bort hela fucking dagen, vaknade kl 19.30? Kul liksom. Hoppas dem på sömnkliniken ger mig en tid så man får lite hjälp med detta problemet. Har ju inget liv för att sömnen hindrar mig.
Är vaken hela nätterna när inte en kotte är uppe, sover hela dagarna och ser typ aldrig dagsljuset. Det är ju helt hopplös, blir så trött på mig själv. Men jag kan ju inte göra någonting åt detta, det ligger i läkarnas händer just nu.

Måste bara säga mina vänner, ni e sååååå roliga! Fuck asså villka skojare ni är!
haha, varje gång man träffar er så är det den, wehow wehow, du hör aldrig av dig bla bla bla, jag vet, jag är sämst på det, men det är ju mina seriösa sömnproblem som hindrar mig, skall jag messa när jag har piggnat till då vid aaa, vad skall vi säga 23.30 typ? då kan ju vi gå ut och leka. Ne, för då ska ni nana kudden. Problemet ligger hos mig jag vet, men fan lite överseende med att jag har problem är väl inte FÖR mycket begärt?
Och nu på senaste har jag faktiskt försökt att tänka att jag kanske skall höra av mig till den och den och kolla vad dem gör och hur dem mår, när jag gör det, är det någon som svarar då tro? Gisssa tre gånger, neeeeeeeee, haha inget svar. Så kom inte och fucking klaga på mig, ni säger ju imot er själva.

Jag lägger ner detta med att "make everyone happy", hör av er när ni känner för det så gör jag detsamma.
Fuck you & puss på stjärten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback