Torsdag morgon

2011-02-17 @ 08:51:02
Ja, då vart det redan torsdag. Idag åker Tommy till Usa, will miss him <3 Han kommer vara borta tills den 28:e typ, så han blirre borta ett tag...

Men nog om det, är så J*vla tråkigt att läsa folks bloggar som bara tjatar on and on om sin pojkvän, du o jag tills döden bla bla bla, wake up call, INGEN BRYR SIG! Så j*vla ointressant.

Iallafall, sitter fortfarade i slappekläderna och har inte duschat än, helt skabb! Haha, somsagt skall iväg och hämta min vovsing efter fyra nångång, men innan det skall jag en sväng förbi mami för hon bor i samma område som jag skall hämta Atlas:) Jag ska äta middag med henne och ta en fika o så, vart ju längesedan nu..:)
Efter det ska jag förbi Tommy och hämta nycklarna till hans lägenhet , för jag ska hämta lite grejer där nu när han är bortrest. Men efter det så blir det att hämta lille Atlas :D

Just det, jag har glömt att nämna att jag har fått en statistroll i en Irene Huss film , på tisdag skall jag vara där och spela in:) Spännande! hoho
Men mer om det i veckan!
Nu skall jag in i duschen och fräscha till mig , hörs sen!


Fett fräsch assså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback