Metallica & the big four

2011-07-03 @ 03:08:00
Metallica idag var bland det bästa jag har varit med om! Fick riktigt bra platser denna gången också, precis vid planen, helt perfekt!
På konserten såg jag även Isak, Zacko & Jonas. (dem gick inte tillsammans vill jag understryka) zacko och Jonas vart helt blinda då dem stod precis framför oss, men såg oss inte på cirkus 3 timmar. Herregud. Gò video Jonas fick iallafall när han skall filma runt sig, kommer stå en arg blondin (jag) och peka o gapa på honom! haha
Men det vart hur mäktigt som helst iallafall! :)

Jag har även gått och kärat ner mig i Kirk Hammett



En grej jag inte riktigt förstår bara, folk skriver typ på facebook hata maiden och metallica typ, men då är min fråga, dem flesta som skriver sådant gillar Håkan Hellström. Behöver jag säga mer? Serriöst, vem fan väljer att lyssna på en tondöv tönt framför helt geniala musiker?
Jag kanske är jävligt trög eller något, men Håkan är fan riktigt sämst & kommer alltid att vara enligt mig. Men det har väll alltid varit lite så med mig, förstår mig inte riktigt på estet/indiepop/jag mår illa/döda mig nu jag lider musiken.
Ibland när någon jag är med sätter på Håkan har jag starka seriösa funderingar kring att bara hoppa ur närmsta fönster, men det kanske bara är jag.

Ville bara säga det.

Slänger en bild på ullevi fullsatt när Metallica spelade :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback