Renovering needed...!

2011-07-08 @ 05:38:12
Min blogg eller " header" ser så jävla tråkig ut, måste fasen ta och fixa detta. Vill ha in mer glitter, rosa och typ gulligull! :) haha , nemen ni fattar! Och svampbob också, han måste vara med såklart på ett hörn, han är ju trots allt min Idol!
Aja, får försöka fixat innan nästa vecka tycker jag iallafall.

Till min dag då...
Det har inte alls hänt så mycket idag, väntar ju på att solen skall komma och sprida glädje! eller va? Ajjemen faktiskt, blir typ seg och depp ifall solen inte visar sig, vill bara ligga inne och göra igenting.
Jag har lyckats att laga mat till Monique och krilleboy, tacosgratäng med sallad för att vara exakt. Supergott! Jag har sett på 4 stycken Jönssonligan- Filmer, kult! Sen har jag duschat. Det var allt. Blir galen av detta dåliga vädret! Gör ju absolut ingenting.

Pratade med Älskling också på luren nyss, och han kommer inte hem och nanar med mig inatt, utan sover på jobbet, jättekuuul! Fast nej. Men han är tvungen om han skall hinna till jobbet imorgon hahah, stackarn!
Har inte så mycket mer och berätta om mitt sol-lösa liv, ska sussa nu och hoppas att morgondagen blirre bättre, KÖSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback