Balklänning beställd

2011-03-29 @ 23:46:06
Jaa, balkänning blev beställd i helgen. Gött att fått det fixat! Den är ubersnygg, hoppas den sitter perfa bara, men det tror jag allt:) Kommer ej lägga upp bilder eller länka till hemsidan förrens jag har fått hem den, vill nämligen inte att någon dyker upp i samma klänning som jag! haha EGO! Nemen, jag pallar inte visa den ännu med tanke att en viss person alltid skall härma mig. hihi

Våran affäridè som jag snackade om i senaste inlägget går bra nu, fast vi kör bara en test för att se om det funkar. Men det tror jag nu, so far so good. :)

Praktiken började ju förra veckan och jag trivs faktiskt. Det ända som vart jobbigt är att jag har haft problem med migränen igen dem två senaste veckorna.. Bajs- tråkigt är det när den alltid kommer och förstör för mig. Men skall prata med bossen imon och fråga om man kan variera arbetstider & dagar lite, kan vara det som ger mig den fruktansvärda huvudvärken.

Men nu skall jag spela in lite pengar på poker haha man är ju proffs nu för tiden!



Kommentarer

Postat av: Kira Aliyah Blanca

Hej, super bra blogg du har! Kom gärna till min blogg och säg vad du tycker eller följ mig på bloglovin så följer jag genast tillbaka om du har bloglovin :) Säg till när du följer mig :) <3

2011-03-30 @ 19:03:57
URL: http://kiraaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback