Challå

2011-03-15 @ 21:09:09
Var ju hos läkaren igår, 3,5 timmar typ. Gött eller vaaaaaaaa? nej. Som vanligt hade jag virus trodde dem, men dem sa att om det inte är borta om 5 dagar till så skall jag tillbaka till min vårdcentral. Gött, då kan jag inte sova på 5 dagar till då. Asså ni fattar inte, det gör så ont i halsen på nätterna så jag döör asså. Men aja, nog om det.

Sitter och fixar min spellista på älsklingens spotify. Hade bara massa gammal skit, så nu är den utrensad med lite ny go musik!



Sitter iallafall och väntar på att Big brother skall börja som vanligt:) Sen blir det nog och kolla resten av solsidan avsnitten som jag började kolla igår. Och te får jag inte glömma att säga att jag skall dricka heller, skit intressant va? tänkte väl det. ;)

Gött att praktiken börjar nästa vecka, slippa mer skola forever typ. Inte för att jag är eller har varit mycket i skolan överhuvudtaget, men ändå:) Det har fan gått skitfort. Liksom: sista veckan nu, sen praktik, kommer tillbaka till skolan och har balen, sen kommer studenten!! Längtar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback