Dygna inatt

2011-03-17 @ 03:45:01
Tjenare! Sitter här med saffelitoo o tompalajnen och försöker dygna haha. Vi spelar poker och det går väll sådär:) eller det går faktiskt bra såg jag nu. Jag skall dygna för att försöka vända på mitt cp-dygn. Skall till skolan imon och fixa med min nya praktikplats och sådär:) kommer att blir superskoj på praktiken tror jag:) Självklart skall jag praktisera ensam och inte med en vän som alla andra gör, jag är ingen med som behöver mina vänner på praktiken, jag klarar mig själv galant!:) jag menar, om dem skall ta en Serriöst och kanske t.o.m erbjuda en jobb, kan man ju inte komma dragandes med en kompis! Man går ju inte typ i 5an, utan sista året på gymnasiet, var självständig förhelvete! Idag har vi bara suttit inne och fixat med vår affärsidè, hoho Undra va det är? Hihi spännande! Men nu behöver killarna lite hjälp med pokern, ibland behöver man proffisionell hjälp;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback