Riktig jävla tönt

2011-03-14 @ 00:42:29
Så kuuuul, att det fortfarande finns folk som tycker det är kul att busringa? serriöst, hoppas du som gjorde det vågar stå upp mot mig face to face? ne det vågar du inte för att du är bara en stooooor (bildligt talat, alltså fet) TÖNT!
Att man inte har större intresse för andra saker än att skapa en fan-club för mig? gullig du är! Verkligen planerar vad du skall ha för anledning att ringa, vad du skall heta, vilket företag du kommer ifrån osv. Snälla, get a life!
Jag vet att jag och mina sillikonbröst är jätteintressanta, du har rätt att vara avundsjuk, jag förstår dig ,det hade jag också varit om jag sett ut som dig. Stackars osäkra tjäääj!

Iallafall, jag vet vem du är för att det där med dolt inte riktigt funkar? Bara en liten notis, man kan kolla upp det ändå.
tänker du nu. såå jöbbeeet för dig. Har iaf gjort en polisanmälan på dig nu.
Hoppas du åker för det! puss på dig gumman!


Kommentarer

Postat av: kattttaaaa

HAHAAHHA älskar smileyn på ":Otänker du nu"

2011-03-14 @ 13:46:36
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback