Bilolycka

2011-11-18 @ 06:21:12

Hejsan alla söta/fula bloggläsare!
Var nere på citadellkliniken i onsdags, ni vet, där jag gjorde mina sillisar. I villket fall, allt vart bra med dem osv, osv, så vi skulle äta middag med min bror som också råkade befinna sig i skåne, bara någon mil från honom. När vi skall svänga av till vänster vid typ en t- korsning, så KROCKAR vi!!

Fyfan va det var äckligt asså! Usch! Som tur var blev ingen av oss rejält skadade, men blev ändå rätt mörbultade asså. Tommy, min sambo klarade sig lindrigast, med bara ett litet skrubbsår på armen. Jag fick jätte ont i nacken samt huvudet. Fanny vart så chockad så hon knappt kunde prata så man förstod vad hon sa:( fy! Stackaren, det var hon som körde bilen( den ända av oss som har körkort nämligen) och kände skuld till hela olyckan, men så vart inte fallet. Vet inte om jag får säga vems fel det var och hur det gick till, utan är upp till polisen att sköta utredningen:)

Sen undrar jag var det är för fel på människor igentligen, la nämligen ut en länk på facebook om olyckan, då det var med i tidningen, då kommenterar en person till Fanny synd att du inte slog i huvudet, hon svara det var precis det jag gjorde då svarar han : synd att det inte blev någon skillnad.
Fanny fick alltså en hjärnskakning igår, önskar personer livet ut en eller vad e det frågan om?

Sen är det rätt kul med folk som kläcker ur sig: karma is a bitch! hmmm... Undrar om dem menar oss?
Aja, folk som säger sådana onödiga saker får själva problem med karman, t.ex om dem stöter på mig och karman vill ge personen en smäll på käften, jaa, då tar är karman verkligen en bitch lilla du! Men man skall vara snäll har jag hört... Let's see about that.

(det står att 2 personer fördes till sjukan, det var mig o FanFan dem menar, bara att jag vägrade att åka med!)


Kommentarer

Postat av: FanFan

Inte bara en person som nämnde karma, utan TVÅ! Hur fan kan man?

2011-11-18 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback