Detta jobbsökande!

2011-11-23 @ 01:35:24

Är så sjuuuuukt trött! Har flängt runt och först dragit kopior på mitt cv, sedan gått runt överallt på torget och sökt jobb, superhurtig tjäj! :) peuuuuf!
Nämen känns rätt gött faktiskt! Hoppas det blir något nu bara.. Men man har ju sina aningar! :)

Vidare har jag inte gjort något speciellt under veckan( har ju inte varit helbäst på att blogga dem sista dagarna).
Imorgon blir det upp med tuppen för att träna men Fannyliiiiten! Därefter ska jag till läkaren kl 15:00 för att få svaren från mitt ADHD test! Vad tror ni? Har jag det eller ej? Spänningen stiger !
Kul liksom att ha ett handikapp, ähh, jag skiter faktiskt i om jag får en diagnos eller inte, sådeså!
Det ända jag har att säga om ADHD:n och mitt inlägg är:

Stay true, stay you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback