Trött som en Björn som precis rökt holk. Typ.

2011-11-10 @ 01:42:47

Har flängt runt hela Frölunda idag känns det som. Först AF, från AF till läkaren på andra sidan av Frölunda nästan vid grimmered typ, sen därefter sola på Sportlife , från Sportlife till Frölunda torg och möta min Karl. Och jag GICK alla dessa vändor! Omgomgomg! Eller vaddå? Hehe ;)

Hände en ganska kul grej i solariet på Sportlife. Det var en äldre dam som typ ryckte upp dörren som jag hade låst, och där står jag spritt språngandes NAKEN! Man ba heheh... Hallå kexet! Nemen jag vart snabb och drog igen dörren fort som faen, så tvivlar på att hon ens såg min fagra kropp. :)

To do list för imorgon:
• Bygga på min walk-in
• hämta ut ett paket från posten
• JuLpYNtA i NoVeMBeR jAQuELin sTyLe!

Skall se klart på Barbie reprecents: prinsessakademin! Yeeehaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback