Fixa & dona

2011-10-25 @ 04:09:47

Idag har jag fixat och donat! Gick ju och hämtade ut ett paket från hm, men i den lilla påsen var det bara ett par jeans jag hade beställt, och en liten lapp där det stod att alla övriga varor är försenade och kommer i början av DECEMBER?! Jag kände bara men GÖÖTTT?! Aja, dem vart inte slut i lagret iallafall:)

Tillbaka till fix&donet, jag har skruvat upp min mini pc och plockat ut alla delar såsom moderkortet, hårddisken, tangentbordet fläktar m.m. Jupp! Bra jobbar Jaquelin. Men jag hade iallafall min bror till assistans, vad det nu hjälpte... Från början skulle jag öppna den för att den lät konstigt och var allmänt cp, och slutade med att den startar i ca 1 minut och dör sen plötsligt. Så nu funkar den inte alls...:(

Går ju på utredning för att jag möjligtvis har ADHD, och där kommer dess karraktärstecken, pilla på saker till dem går sönder! Fan!
Har även stött på ett andra tecken för min "kanske" ADHD idag, hade tid hos min psykolog som leder min ADHD utredning idag.. Och gissa 100 gånger vad som hände? Jo, jag glömde såklart att gå dit! Det är också ett tecken på sjukdomen då jag aldrig kan passa tider, komma upp på morgonen, och komma ihåg viktiga tider/möten. Får väll se hur det blir men den diagnosen, kan väll hända att jag är ett damp- barn hahaha!

Well well, nu blir det att nana kudden då jag tog min sömntablett för snart en halvtimma sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback