Sjuk.

2011-10-31 @ 03:38:48

Jadå! Då har man gått o blitt sjuk:( orkar inte det nu då jag skall börja träna denna veckan var det tänkt. Fan! Men för väll försöka Gå på rullbandet i normal takt så jag inte blir mer sjuk... Varje kalori räknas! :)
Så först möte kl 13.30 sedan möta en kompis för att köpa gymkort:)
Kommer bli gröööömt!
Well well, har inte bloggat i helgen då ja vart hos min syster och hjälpt henne renovera sin lägenhet, Japps , jag är grymmers på sådant! Iallafall, hon är inte en av dem lyckliga iphone ägarna, så därför äger hon ej heller en sådan laddare.. Så blidde inget bloggande för min skull då jag själv glömt min laddare.

Skall lägga upp bilder på slutresultatet av Moniques lägenhet om jag kommer ihåg att ta bild på den d.v.s haha!

Nu blir det att nanibanani för min skull!
Godnatt alla vänner & ovänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback