Fröken bilmekaniker

2012-02-24 @ 04:32:55

Kom precis på vilken sjukt hög:iq:ad människa jag är! Jag lyckades , hör och häpna, med bara min Lill hjärna laga monica ( Tommys mamma) o Topalajnens bil! Tänkte att ja skall ringa Bosse-bildoktorn imorgon och fråga om han är intresserad av ett sammarbete! Fick reda på att bränslepumpen på stålmusen vart kass och behövdes bytas , men frågan var då vart den satt...? och vem, om inte den oerhört snygga och smarta Jaquelin Strömberg kunde stolt tala om att den sitter under baksätena, under mattan på höger sida! Tommy knåpade lite på sladdarna & voila, stålmusen startade! Nu går den som en spinnande katt!

Japp, kände lite att it was My Time to shine!
Ville bara berätta denna oerhört viktiga händelsen för er mina kära undersåtare, var hälsade! *kör Goa vinkningar med handen så*


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lägger till dig dirr jaqmatt;)

2012-02-24 @ 19:11:25
URL: http://kattiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback