Hallåzåå!

2012-02-14 @ 20:10:23

Hiizan!
Kände bara för att blogga nu zå helt plötzligt?
Och byta ut alla sssss med zzzzzz!
Zzkoj!
Nemen! Är lite zådär halvt zugen på att lägga upp zååna här typizka blöggbruudar bilder ? Ni vet sådana bilder , när man har pushat lillhuden över revbenen till en ruuund och stooor klyfta!
Och helst ska man ha en härlig rubrik eller ett inlägg om hur patetiskt man tycker det är men små tjejer så måste visa ryttarna för att få läsare. MyZigT!
Tyvärr kan jag inte leka dem lekarna längre när man har zillizar! Tråkigt! Jag vill också vara totalt dubbelmoralisk:)

Är så sjukt uttråkad nu va! Så blir att se hur många koppar kaffe jag kan dricka på typ 3 timmar, för om 3 timmar så ska jag sooova! Kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback