Samlar vuxenpoäng

2012-02-29 @ 00:39:44

Ja, det är precis vad jag pysslar med, samlar vuxenpoäng. Har idag hjälpt mine schwester att omorganisera hennes garderob, storhandlat, lyssnat på ljudbok, diskat och plockat undan efter mig och lagat mat till mig i min Karl! Det blir alltså 6 poäng!

Då kan vi börja räkna på hur många poäng jag får behålla: diska gjorde jag bara för att jag såg att det var lite disk, (då behöver jag inte ta den imon, så gäller regelverket här hemma) -1, maten jag lagade var färdig pizzor, (blir mindre disk då plus att det är väldigt enkelt att "laga") dubbelt avdrag -2, och sist men inte minst: det ända jag ville handla i mataffären hela tiden var godis, glass och roliga grejer i 10 kr lådan. - 15 poäng!
Det slutar med att jag just nu ligger -12 poäng! Inte illa!

Tänkte att jag bokar tid imon för att tvätta, då kan jag samla poäng på detta. Någon som vet hur man räknar då? Är det ett/ flera poäng per maskin eller hur gör man...? Förslag på detta mailas gladerligen till : [email protected]

Hälsningar eder adelskvinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback