20 år! Dagen med stort D

2012-03-07 @ 02:22:01
Japp, idag fyller eder alldeles egna roylitet 20 år! Fått massa trevliga och fina gratulationer från nära och kära, man tackar, ni är bäst!
Idag skall jag ha barn kalas bara, firar mig med vänner ect till helgen hade jag tänkt mig...?
Men idag blev det kaffe, tårta, bullar, saft & presenter för min del. Härligt!
Vill ni se en bråkdel av dem presenter jag fått idag? Ja...? Nej...? Okej, här kommer lite bilder på dem.

Iphone 4s vit såklart av min älskling, samt 2 skal som jag lägger upp bilder på när jag fått telefonen och provat dem på, kan säga att en av skalen hade ÄKTA(!) Swarowski kristaller ;)

Denna underbara parfymen samt skumpa och annat smått  och gott av min käre mor.

Dessa parfymer av Monique och hennes karl, luktar helt whonderbar!

Denna mascaran och MASSOR annat som jag behövde här hemma, såsom, vinöppnare (så jag kan öppna min flaska rödskjut som jag fick av en boxer-hund vid namn Alfie helt så ostress) nagelsaker, liglossiglossiglossi, kaffe termos , så take away mugg i termos stuk you know. Bilder på denna mugg kommer också, hade ett jÄkligt gött budskap!

Min broder hade beställt den present som ja skulle få av han så i`m keeping you updated!

Var hälsade, er drottning har talat!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback