Gårdagen

2012-03-03 @ 17:13:33

Igår firades Camelia på Viktoria , o herreminjesus va snygg hon vart! Has. Superkul på viktoria, men kaoset (som vanligt) blev när vi skulle vidare. Alla splittrades och det försvann människor kors och tvärs. Haha, varför är det alltid så...?
Jag o Tommy avslutade våran kväll med att käka sibylla, och mitt i vårat mangorajamums, kommer jag på att tvätten fortfarande hänger i torkrummet. Så det blev att springa ner och vika tvätt kl 03.00 typ:) haha . Sen ville Tommy se lite på tv, så han övertalade mig att skeda med honom i soffan, lite dumt gjort när jag vaknade 3 timmar senare av att jag blev utkuffad hahah! Men det var mysigt ändå:)

Just nu sitter jag nyduschad och smörjd, och funderar på vad jag vill äta... Vi höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback