Stambyte

2012-03-14 @ 23:39:06

Jag o Tommy var på eftermiddagen idag och kollade visningsexemplaret för stamrenoveringen, alltså, hur det nya badrummet kommer att se ut:) detta kommer att bli skiitnajs:)

När vi ändå var där frågade vi lite kring att byta ut hela(!) köket också, måste nog säga att jag är jävligt sugen på att göra detta! Jag menar, det är ju ingen skit man får, utan ett helt nytt marbodahl kök! Det är verkligen något att tänka på , visst, det kostar en peng, men nog ändå värt det asså...

Just nu sitter jag och gör ingenting typ. Jag funderar på om jag är supertrött, eller überpigg...? Min kropp kan inte riktigt bestämma sig liksom, och jag är inget mellanting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback