Våren har landat!

2012-03-02 @ 14:57:27

Och jag känner mig helt frälst! Sinnessjukt härligt ! Har suttit i 45 min på balkongen i njutit i solen, how Great is that? Huh? Färg är det man hoppas på nu när man har den här vinterbleka färgen, typ samma som man har när man lagt näsan i vädret och packats ner fint i en kista.
Så nu vill jag helt enkelt se levande ut igen:)
Vart ute på promenix med Alfie också, duktig jag är! Och han var också duktig. Sitter och väntar på att unga mödrar skall börja, han blivit någon typ av fanatiker, jättekonstigt! Men jag har alltid blivit helt till mig om det kommer program om bebisar, barnafödande, förlossningar och allt slemmigt, snorigt, bajsigt & blodigt. Jag menar, brukar man fråga någon som precis fått barn : -gick förlossningen bra? hur länge låg du med värkar innan kiddet kom? lustgas? Epidural? Och slutligen när gick vattnet?
Tror min Karl är lite skrämd med tanke att jag är helt frälst kring detta ämne, han tror säkerligen att jag vill ha barn nu, men det handlar inte om det , jag älskar snoriga, dreggliga & bajsande bebisar & barnafödande, men vill själv inte ha några.. Nu. Så istället försöker jag övertala mina syskon att skaffa kiddson! Då får jag gosa, pussa & tugga på dem! ;)

Här kommer förresten en dagens outfitta:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback